LABORATORIUM
|
Laboratorium 1 |
- zapoznanie się ze środowiskiem programowania JCreator,
- nabycie umiejętności pisania i uruchamiania prostych
programów w języku Java,
- wypisywanie komunikatów w oknie
konsoli lub w oknie dialogowym JOptionPane.showMessageDialog().
- wczytywanie
danych w oknie dialogowym
JOptionPane.showInputDialog().
|
Laboratorium
2 |
- instrukcje warunkowe if, if else,
zagnieżdżanie warunków,
- instrukcja wyboru switch.
- instrukcje pętlowe while, do while, for
- proste algorytmy iteracyjne: zliczanie, sumowanie,
wybieranie.
|
Laboratorium
3 |
- definiowanie prostych klas zawierających różne atrybuty i
metody,
- tworzenie tablic obiektów.
- operacje na tablicach..
|
Laboratorium
4 |
- definiowanie nowych klas przez dziedziczenie i kompozycję
- przesłanianie i przeciuążanie metod.,
- pokrywanie metod i pól statycznych.
|
Laboratorium
5 |
- doskonalenie umiejętności tworzenia klas w wykorzystaniem
dziedziczenia i kompozycji,
- nabycie umiejętności rysowania prostych figur
geometrycznych,
- nabycie umiejętności implementacji interfejsów,
- nabycie umiejętności obsługi zdarzeń od klawiatury (KeyListener),
myszy (MouseListener) oraz uaktywniania widoku (ActionListener)
|
Laboratorium
6 |
- tworzenie prostej aplikacji graficznej wykorzystującej
klasy z pakietu Swing
|
Laboratorium
7 |
- tworzenie prostej aplikacji graficznej wykorzystującej
klasy z pakietu Swing
- doskonalenie umiejętności implementacji
interfejsów,
|
Laboratorium 8
|
- doskonalenie umiejętności tworzenia aplikacji
wykorzystujących graficzny interfejs użytkownika,
- doskonalenie umiejętności implementacji
interfejsów,
- nabycie umiejętności tworzenia i operowania na
kolekcjach z pakietu „Java Collections
Framework”,
- porównanie właściwości kolekcji różnych typów.
|
Laboratorium
9
|
SPRAWDZIAN
ZALICZENIOWY ! |
Laboratorium
10
|
Zaliczenia i
poprawki |